REFUNDS POLICY

We only accept returns within 30 days. In the rare case that an order is shipped with a defect or damaged, we will offer a replacement if the defect is reported within 30 days of receipt of the item along with photographic proof of the defect. We do not accept returns, exchanges, or replacements if the reason is that the item is too small or too large. We provide full information about our size and it is the duty of our customers to choose the right size before purchase.

We must be informed before returning any item. Please give us your full name, order number, and the item(s) you wish to return. Do not ship a product if it has not been approved. Returned items must be in brand new condition and in the original packaging as you received them.

Customers are responsible for ALL shipping costs at the time of return. The total amount of the item is refunded minus a restocking fee of €5.

Our customer service is active from Monday to Friday from 9.00 a.m. to 8.00 p.m. at the email address info@trenda.it

________________
 

Accettiamo resi solo entro 30 giorni. Nel raro caso in cui un ordine venga spedito con un difetto o danneggiato, offriremo una sostituzione se il difetto viene segnalato entro 30 giorni dal ricevimento dell'articolo insieme a una prova fotografica del difetto. Non accettiamo resi, scambi o sostituzioni nel caso in cui il motivo sia dovuto al fatto che l'articolo è troppo piccolo o troppo grande. Forniamo informazioni complete sulle nostre dimensioni ed è dovere del nostro cliente scegliere la misura giusta prima dell'acquisto.

Dobbiamo essere informati prima di restituire qualsiasi articolo. Si prega di comunicarci il nome completo, il numero d'ordine e l'articolo o gli articoli che si desidera restituire. Non spedire un prodotto se non è stato approvato. Gli articoli restituiti devono essere in condizioni nuove di zecca e nella confezione originale come li hai ricevuti.

I clienti sono responsabili di TUTTE le spese di spedizione al momento della restituzione. Il totale dell'articolo viene rimborsato meno una tassa di rifornimento di €5.

Il nostro servizio clienti è attivo dal lunedì al venerdì dalle h 9.00 alle h 20.00 all'indirizzo email info@trenda.it